IP Gaya PISMP BM 1 & 2
Terima kasih dan tahniah diucapkan kepada semua pelatih PISMP BM1 dan BM2 kerana kerjasama serta komitmen anda semua semasa program BIG (7/3/09).

Namun, yang menghairankan ialah ke mana sudahkah olahragawan kita pada hari tersebut? Del...o Del...mana kau hari tu, tidak nampak pun batang hidung olahragawan 2009? hehe... =P
takkan la buat sambutan untuk meraikan kemenangan sampai tidak datang BIG del...hehe..lain kali kalau ada majlis untuk meraikan kemenangan kau, jangan lupa kami k... -)

(^^,)v
4 Responses
  1. DeltaDelz Says:

    Salam damai kengkawan.... ala, sory la tidak dapat join program BIG kita semua.. bukan mau escape ka apa, tapi maklum la ada latihan Kagum.. tapi yang herannya napa aku sorang jak yang kena cari...si abang Rjoe? na kamurang lupa sama dia ah.. masa tu dia sama-sama aku latihan d stadium penampang..punya la kamu boleh lupa sama dia yang sentiasa tersenyum(jan mare Rjoe..hehehe)..

    Apa pun terima kasih banyak2 kerana sentiasa memberi semangat dan sokongan...doakan kami berjaya di KAGUM..

    Ohya satu lagi, tahniah kerana berjaya membawa satu perubahan kepada PISMP Bm dengan menyediakan blog yang comel ini...Mantap!


  2. DeltaDelz Says:

    Salam damai kengkawan.... ala sory la tidak dapat join BIG kita semua.. bukan mau escape ka apa, tapi hari tu saya ada latihan KAGUM d stadium penampang... tapi kenapa saya saturang jak kena cari..abg Rjoe??? na kamurang lupa sama dia ar..hehehe.. punya semat senyuman dia pun kamurang boleh lupa yang dia pun ndak pigi BIG (hehehe jan mare Rjoe)..

    Apa pun terima kasih atas sokongan kamurang semua.. hidup kamurang!!! hidup PISMP BM..hehehe

    Ohya satu lagi, tahniah sebab dapat menghasilkan blog yang comel ini... kengkawan, gunakan la sebaik-baiknya.. kalau lurus tu jalan, lurus la tu, jan bingkuk-bingkuk ok kengkawan... Salam.. =p


  3. salammm.... wahh.. bagus2.. mungkin kita boleh link???

    http://cohort2tesl.blogspot.com/


  4. ~semanis Garam~
    sorry ya...lama x update..busy dengan praktikum.
    yupss...boleh jg kita link.. =)


Post a Comment